Sunday, February 1, 2009

walimatul urus


walimatul urus....actually saya n family dpt jemputan ke walimatul urus anak kepada jiran umah saya yg lama...dia ni mmg saya kenal dr kecik la...mmg org kata teman sepermainan..hehehe ;)..tp kita org berpisah masa saya form 3 ;(....sbb my family kene pindah umah n dia pun pindah umah gak...so sampai la ptg td baru jumpa balik..kira2 reunion la gak tu...hihihihi ;P...lupa lak nk bgtau nama anak jiran saya ni..nama dia Addy Zahrem b Mazlan..dia ni ada 4 org adik beradik...so yg close ngn ktorg adik beradik cuma dia n the 2nd jer..yg 2nd tu kalo x silap nama dia Mohd Nazrey kot..sbb ktorg dok panggil dia Erry...hehehe..so kat bawah ni gambar2 Eddy n wife..



Yg kat bwh ni pulak gambar ibu pengantin....very the busy woman..hehehe..almaklumlah anak sulung kawin...ye x? maaf la eh pic ayah pengantin xder..hihihihi ;)) So, seperti biasa, kalo dah g kenduri kawin ni mesti ada gift tuk tetamu...so kat bawah ni pic gift yg telah di beri oleh keluarga pengantin kpd para tetamu (ada kek di dlm kotak tu..sedap wooo...hehehe promote sket...kek ni ditempah di Berkat DN Enterprise, Lot 3745, Lorong Hj Shuib, Bt 7, Jln Kebun,Klang no tepon:03-51621021)...and akhir kata wat Eddy n Wife...Selamat Pengantin Baru Semoga Bahagia Ke Akhir Hayat....

Pic yg akhir ni sj jer letak sbb kagum..bila la nk jd cmtu eh???


Wasalam

Muahsss....Daaaa~~~

2 comments:

Anonymous said...

x nmpk kotak kek powns...kek pe tu coklat ke pe?hihi..bagus2 rekomen la byk2 lagi yg best2...hihi leh survey.

Anonymous said...

alamak fiha..kek tu dh abis la..hehehe..xdpt nk letak pic dia...tp mmg sedap wooo...

Post a Comment