Tuesday, February 17, 2009

14th February 2009

Hmmm...kalo citer pasal 14th feb mesti smua org igt nak celebrate valentine's kan??? actually saya ni mmg x sambuit valentine's ni...so apa saya buat masa 14th feb tu...nak tau???? sebenarnye saya dan bbrpa org rakan(fiha, sarah, azila n aina) telah pun plan nak wat bachelorettes party tuk kekwn yg bakal mengakhiri zaman bujang mereka....so here is the invitation card created by sarah...ok so ada bbrap agenda dlm party ni...bermula kul 1030 am smua participant berkumpul kat UM...sbb fiha yg dtg pick up everybody....
thanx tu fiha yg sanggup drive ppg buta n selama 2 hari...
so mula2 kita org g karaoke kat RED BOX, SOGO...sbb kat situ jer yg paling murah n food are provided..n sound system pun best..lagu pun smua best2...wah ni dh kira promotion tuk RED BOX ni...so sampai REDBOX around 11am...mmg ramai org kat situ..seb bek ktorg dh booking dulu b4 dtg...so,xder la kene tunggu lama tuk dpt bilik...so kitaorg smua 5 org n dpt bilik yg agak besar...sgt best...smua pun teruja nk nyanyi lagu kegemaran masing2...so apa ktorg buat lepas karaoke????? tunggu dlm post akan dtg...dh ponat den type ni...ngantuk lak...ok...kat bwah ni pic kat karaoke...
mmg peace ni trademark tuk hari tu ker????

to be continued...

Wasalam...

Muahs~~~ Daaa...

4 comments:

f a t i h a t i e said...

saya mahu semua gmbar2 ini!!! suke sgt haha..mlm ini ok!

f a t i h a t i e said...

haha muka ziana zain kat pic aina, layan ziana zain bdk2 neh..

f a t i h a t i e said...

symbol peace tu sbb nk menyokong keamanan kat gaza, aku tau..(kat malaysia pun x aman gak)hihihi

byk plak aku komen haha

Anonymous said...

hahaha...ko jer yg komen byk...;P

Post a Comment