Friday, February 6, 2009

saya pun xtau la...

hmmm..dah lama tak wat entry...ni nk mai citer sket...actually citer ni berlaku pada rabu (4/02/2009) lepas ....pd pagi rabu tu..saya dtg awal ke UM tercinta (tercinta ker??????)sbb nak wat labwork...pastu perkara pertama yg saya wat biler dh sampai lab ialah switch on a computer....tp tenet cam problem lak..slow giler...so xper la saya leh sabar lg...aku g la wat keje2 terbengkalai...then, saya g balik kat computer tgk tenet dh ok ke x..yeyeyeye..tenet dh ok..tp still slow gak..br jer saya dok bc blog fiha..ttba black out..saya igt kan trip yg pasal semlm kat lab analysis bawah ni..rupa2nyer black out satu jab...huhuhuh.....best mmg best sbb leh jer merayau n x yah wat labwork...tp segala perancangan yg dah saya wat kene set up balik...huhuhuh....and one more thing masa black out tu..ada kawan saya(shah) terperangkap dlm lif...sian dia...seb bek ada kekwn yg bg support di luar lif sementara menanti kehadiran pihak bomba...after 1/2 an hour..akhirnya bomba pun dtg tuk selamatkan shah (yg ni ada video tp kawan saya yg save blum amik lg kat dia).....smua org bergembira...hahaha...dah la siap ada ketua jab lg...heheh...so,elok jer selamatkan shah,letrik pun ada semula...n kene la wat keje balik..hheheh..xleh nk ponteng2...hehehe...begitula cerita nyer...n dsbbkan trip tu...plug point kat lab analysis rosak...n terpaksala saya menunda keje2 saya lagi...huhuhuh...actually ada lg saya nk citer...tp dlm entry lain lah k..

to be continued

Wasalam

Muahsss...Daaa~~~~

0 comments:

Post a Comment