Monday, February 16, 2009

Monday...

Setelah bbrp minggu tunggu tuk men tenis..akhirnya ptg td tercapai gak niat nk men tenis...(ye r raket dh beli b4 chinese new yr tp x men2 pun...)...actually sy penah blajar men tenis masa kat matrix dulu....igt lg masa tu smua pelajar kene cabut undi tuk tentukan dpat sukan yg mana...ada squash, tenis, kelab usahawan yg len2 saya x igt...heheh..i'm sorry )...tp masa undi tu saya dpt kelab usahawan..then saya tipu lectrr kata sy dpt tenis...hehehe..sbb nak sgt blajar men tenis...best sgt bila lectrr x perasan..igt lagi..nama lectrr yg ajar men tenis tu..en kamarudin...dia ni husband kepd warden blok A1(blok saya la tu) KMNS...1st lesson yg dia ajar...kene blajar cara pukul bola secara 45degree...sbb kalo pukul cam bese dah jd men badminton...kang bola tu melambung tinggi tu yg sampai terkeluar pagar..hehehe...td 4 the first time after 6 years x pegang raket tenis..s kene blajar balik la td...hehe...n ckg nyer adalah..syed anwar (labmate ku).. td ktorg men 4 org..saya,raudah,izyan n syed...so td kira refresh memory balik pasal teknik2 pukulan...so here the photo...


ni izyan..ngh training...hehehe sambil tersengih2..kelihatan dibelakang nyer ialah syed merangkap guru tenis kami pd ptg td...hehehe..hebat la cikgu men tenis...

ni adalah saya ketika berehat..hehehe..sambil memerhatikan ckg syed ajar raudah lak...
ni la ckg syed...
ni pulak raudah yg tgh berusaha memukul bola...

ok sampai di sini shj post tuk kali ni...nntkan post yg akan dtg..pasti nyer lebih mnarik..kerana sy nk citer pasal.......................tunggu...................

Wasalam

Muahs~~~Daaaaaa....

2 comments:

Anonymous said...

haha semangat giler, nk main gak! tp x reti pon,haha..

ps:aik cite 14 hb bila nk kua ni...haha
pss:aku pun x update lagi..sok2.ngantuk dah..

Anonymous said...

hahaha tu r aku pun ngantuk gak..so nnt la aku citer..heheeh ;)

Post a Comment