Monday, December 19, 2011

disember 2011

oh.sudah disember rupa nyer. gaji baru dpt td.means aku dah berada di penghujung bulan disember.cepat betul masa berlalu.masa oh masa asal cepat sgt. leh tunggu x? hihih..


td ditegur oleh rakan. how are u? i'm fine. how about ur master? have u finish ur master? ohhhhh....hmmm....not yet! are u doing master or phd? hmmm..master...(then aku terus tny dia wat per kat sini, kata nyer esok dia viva tuk phd.huhuh)



adehhhh...soklan yg ditunggu2 selama ini. bila nak abis ni??



have to speed up my work n research n thesis.


Ya Allah Ya Tuhan ku, Kau permudahkan lah segala urusan ku dan berikan la aku semangat dan kekuatan utk terus berjuang dlm hidup ini. amin :)



mendpt khabar berita dr supervisor. sorg dari student nyer akan berkahwin bulan feb depan. aku?? (hmmm...nasib baik dia xtanya aku bila nak kawin..hihih )

2 comments:

Eda Latiff said...

meh aku tanya...ko dah nak kawen jugak ke wei??....

haslinda said...

hahaha...mestila belom lg ida..

Post a Comment