Saturday, December 19, 2009

selamat melanjutkan usia...

Salam alaik...di kala ini usia aku telah menjangkau angka suku abad...sekejap je rasa dh besar pun aku..

ttba terpikir kat dlm pala otak ni...

apa yg dah aku buat selama suku abad ni??..

adakah aku dah membahagiakan mama abah aku???

adakah aku telah menjadi kakak yg baik kepada adik2 aku???

apa yg telah aku contribute tuk negara aku ??

bangsa ku??

agama ku????

mana hala tuju kehidupan aku lepas ni???

apa lagi impian2 aku yg belum tercapai???

apa lagi yg perlu aku wat tuk majukan diri aku lagi???




perghhh mmg byk persoalan yg perlu di jawab...


tp aku bersyukur kepada Mu...
kerana telah melanjutkan usia ku...
dan aku masih lagi bernafas hingga ke hari ni...
alhamdullilah...


semoga
dengan pertambahan umur ni aku dpt merealisasikan impian2 aku
dpt berbakti kepada mama n abah,
bangsa
agama
n
negara...



AMIN YA RABBAL A'LAMIN


wassalam...muaahhhh~~~Daaaa.....

Ps : thanks to those wished me happy birthday on my birthday
Pss: thanks gak tuk my family for the majlis makan2






0 comments:

Post a Comment