Thursday, March 12, 2009

dengarlah..matahari ku...

salam kekwn...so entry kali ni sy nk citer sket pasal kesibukan saya sepjg minggu ni plus ketensionan plus pelbgai lg la...so for the begining of this week..saya telah berazam tuk menghabis kan part 2 of my labwork..since kak dewi n kak cewek are busy with their own work...so tuk part 2 ni saya kene wat metal study of the plant...method smua dh ada..so tinggal nk wat jer...but at the same time i hv to discuss with my supervisor (Prof Khalijah), wat i hv to do for my master...ye r takut misunderstood lak kan...bek tanya betul2 b4 wat..kang kalo dah wat separuh br tanya n tbba dia kata lak bukan ni yg saya suruh awak buat la linda xke kes naya jer tu...so as long as saya dh faham apa yg saya kene wat...sy pun kembali bersemangat tuk meneruskan labwork saya...sampai ke hr sabtu ni saya kene wat labwork saya ni..kalo ikut kan hari ahad nk dtg gak tp cam xder masa nk rest la pulak...hehehe...n another story is....ketensionan smpai xleh tegur org...penah x rasa cam xleh nak tgk muka sesorg? n if kita tgk kita akan rs nk marah giler kat org tu???..ke saya sorg jer yg berperasaan bagitu???? so tuk mengelakkan sbrg kejadian yg x diingini...saya pun x bercakap ngn org tu...n kalo ckp pun sekadar perlu...sbb kang kalo lebey2 tertinggi suara len plak jd nyer...hehhee...so bek diam jer org x sakit hati...saya pun x sakit hati...heheh ;) tu jer citer saya tuk entry kali ni...so kekwn yg nak bg pendapt di atas permasalahan saya ni leh la leave ur comment k ;)
Wasalam
Muahhsss~~~ Daaaa......

1 comments:

Anonymous said...

hehehe...weh aku pon pnh ader prob cam ko ni gak...aku xleh tgk muka sesorg tu, rse nak marah, hati sgt sakit & x puas ati....mmg normal kot...tp lama2 ok...so don worry k...take time kot....hehe....tp btul la cara ko tu, ko x ckp dah ngan org tu...aku dulu pon wat cmtu...hehehe....

Post a Comment